luni, 11 aprilie 2011

Ce Parere Aveti De Afacerea BeaM ?

Ce Parere Aveti De Afacerea BeaM ?

Mi-am facut un obiectiv din a face o afacere bazata pe :

1. Etica, Sinceritate si Transparenta !
Experienta m-a invatat ca in afaceri o atitudine etica si corecta iti consolideaza reputatia, credibilitatea si relatiile cu oamenii. Daca nu vrei sa dai un "Tun de milioane" si sa fugi, este important sa cladesti fundatia unei colaborari durabile printr-o atitudine etica si principiala !

2. Atitudine de tipul Win-Win (Castig de ambele parti) !
Afacerea BeaM creste prin oameni prin urmare este foarte important pentru mine ca oamenii sa aiba cat mai mult de castigat din acest sistem. Si exact asta am realizat prin planul de comisioane : Un sistem din care afiliatii castiga 80% si sistemul 20% ! Un sistem in care fiecare afiliat isi poate recupera investitia de la primul inscris si intra pe profit de la al doilea ! Un sistem din care ORICINE poate obtine o sursa de venit suplimentara, in functie de seriozitatea cu care abordeaza afacerea !

3. Evolutie continua !
Sunt un om obisnuit care invata din mers. Acum cativa ani nici nu stiam ce inseamna un domeniu web dar stiam ca trebuie sa realizez o afacere ! Si iata inceputul...
Cred cu tarie ca daca vrei ceva cu adevarat, si faci tot ceea ce depinde de tine pentru a il implini, atunci visul tau va deveni realitate !
Va recomand tuturor o carte care mi-a influentat determinant gandirea si mi-a indrumat pasii catre aceasta afacere : Think and grow rich de Napoleon Hill. In Romania aceasta carte este tradusa "De la idee la bani" si sunt convins ca o puteti gasi prin librarii, chiar daca este o carte scrisa acum aproape un secol !
Prin urmare incerc sa evoluez constant si sa aduc permanent imbunatatiri site-ului, sistemului, proiectului BeaM in general. Sunt deschis la parerile / recomandarile voastre si am o atitudine proactiva.


Pentru ca site-ul BeaM sa fie atragator / competitiv trebuie sa aiba si o sectiune de Testimoniale ! Insa, in acord cu principiile enuntate mai sus, am amanat momentul strangerii de testimoniale intrucat doresc niste marturii sincere ale unor oameni care chiar au inceput sa castige cu adevarat din Beam, nu niste "marturii produse in laborator" asa cum practica multe site-uri intr-o atitudine exacerbata de marketing fara scrupule ! Prin urmare... nu vom avea marturii de genul : "BeaM mi-a schimbat viata ! Acum sunt un om bogat si mi-am cumparat un Ferrari rosu in fata noii mele vile cu piscina !" insa vom avea marturii sincere ale unor oameni muncitori si corecti !

In concluzie, daca aveti ganduri bune cu privire la aceasta afacere va rog sa le impartasiti mai jos si o parte din ele vor ajunge cu siguranta pe prima pagina ! 

Va multumesc !
Alex P. 

0 comentarii:

Director web

PERIOADA DE CRIZA - "SINISTRU" SAU OPORTUNITATE !

Avem credite la banca si facturi de platit iar daca veniturile noastre sufera de pe urma crizei avem nevoie de surse alternative de venit !!! Eu am gasit sursa -proiectul BEaManager.

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP